Owner Post Them Follow Dash



WASHAR
TalkingToTheMoon;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[I Love Allah , My Family and My Friends]
[Future Husband : Mohammad Shahrurrahem bin Mohd Jufri]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Luahan Seorang Sahabat


Pagi-pagi buta macam ini layan blog pulakkan . Hm banyak masalah yang difikirkan dalam kepala ini . Even esok test Computer Hardware tapi dalam kepala otak gua ini macam-macam masalah yang harus gua fikirkan . Gua sayang semua sahabat gua . Sikit pun gua tak pernah lupakan korang . Sahabat dari sekolah tadika , sekolah rendah , sekolah menengah and now sahabat di Politeknik . Hm sayang semua sahabat gua . Banyak kenangan manis yang kita cipta sejak daripada awal perkenalan kita sehingga ke hari ini . Sikit pun gua tak pernah lupakan mu wahai sahabat . Jangan marah yang terlalu lama . Gua rindukan perkenalan kita yang dulu . Apa-apa salah yang gua buad , gua mintak maaf . Gua tak akan pernah untuk berhenti memujuk mu wahai sahabat . Gua akan pastikan persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat . Kalau kau terasa selama ini gua pinggirkan kau wahai sahabat , kau silap . Sikit pun gua tak pernah pinggirkan kau . Gua sayang kau wahai sahabat . Gua selalu keluar bersama mereka bukan gua yang minta , tapi kau fahamkan kenapa wahai sahabat . Hm gua sayang kau wahai sahabat . Gua harap kita boleh menjadi sahabat seperti kita kenal daripada awal hingga ke akhir hayat . Manusia bukannya terlalu sempurna . Kadang-kadang mereka akan membuat kesilapan tanpa mereka sedari . Hm sejujurnya aku sayang kau sahabat . Terima kasih sebab memahami aku selama ini wahai sahabat . Hmmmmmmmmmmm maafkan aku wahai sahabat . Jangan sesekali kau minta untuk pergi dari hidupku dan jangan sesekali kau mengatakan " KITA BUKAN SAHABAT " . Ikhlas dariku wahai sahabat :)