Owner Post Them Follow Dash



WASHAR
TalkingToTheMoon;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[I Love Allah , My Family and My Friends]
[Future Husband : Mohammad Shahrurrahem bin Mohd Jufri]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Final Exam Is Coming !

Final is coming ! Tapi memang tak reti nak baca buku . Menghadap blog sahaja . Boleh pergi overnight la tuu . Tengok bola SELANGOR vs PERAK . Gua memang macam ini . Baca buku adalah benda yang paling malas sekali gua nak buat . Memang sejak dari sekolah lagi paling liat nak baca buku laa . Sebab itu laa sejarah masa SPM boleh dapat D . Ehh melalut smpai ke SPM pulak dah . Hmm cerita pasal final exam ini memang cuak sangat la . Family letakkan harapan yang tinggi . Mak abah pulak ada masalah sekarang ini . Macam mane nak hadapi ini semua . Hmm boleh ke gua nak jawab exam mcm ini ???? Harap sangat tak ada repeat paper . Itu je la berharap sekarang ini . Hmm si haziqa aina mokmok pulak tengah membuat latihan matematik . Gua nak buat apa ye sekarang ? Menghadap lappy ini je kan ? Hmm macam ini ke nak jadi pelajar contoh ? Issshhhhhhhh :/ Okay dah habis melalut . Nak sambung study sebab cuak nak finalkan . Hahaha :) Poyo sangat-sangat . Doakan yang terbaik untuk gua dan rakan-rakan seperjuangan di Politeknik Ungku Omar . Wat lek wat peace je laaaaa . Byeeeeeeeee :D